5/24/2007

Leyendas

BÉCQUER,G.A. : Leyendas

Recomendo a lectura das Leyendas de Bécquer pola súa variedade e, sobre todo, para os amantes de historias relacionadas con espectros. É unha obra fácil de ler.

Maikel Otero Novas-4ºA

Un dos motivos polos que me gustou este libro é polo ambiente misterioso no que se desenvolven as historias.
Tamén debo destacar que cada unha das lendas ofrece a posibilidade de ter distintas sensacións o que fai entretida a súa lectura: unha das lendas que máis me gustou foi “La ajorca de oro”, porque me sorprendeu bastante a reacción do protagonista xa que , aínda que estaba calificado de valente, demostra temor nunha determinada situación. Tamén me gustou moito “Los ojos verdes”, teño que dicir que o final deixoume fascinada. Na lenda “Rayo de luna”, gustoume moito o personaxe protagonista pola súa insistencia na procura da muller que amaba. Con “La rosa de pasión “ sentinme moi triste polo tráxico final… Recomendo a súa lectura .

Ivone Rey Pérez-4ºB

Gustoume moito “Rayo de luna” : o protagonista busca á muller da que se namorou nunha noite de lúa, pero por moito que busca non consegue atopala.

Yaiza Villanueva Otero-4ºA

A lenda que máis me gustou foi “La ajorca de oro” xa que demostra que por amor pode chegarse a facer calquera cousa.

Alicia Álvarez de la Campa-4ºA

Hai moita variedade nos temas destas lendas, dende tema amoroso, ata relixioso e todas con elementos fantásticos. Unha das miñas preferidas é “Rayo de luna”, sobre todo, a parte na que o protagonista busca desesperadamente á súa muller ideal, xa que fai sentir a emoción do personaxe por atopala.

Iria Rivas García-4ºA